Vorige week ben ik samen met mijn vriend een weekje naar Marokko geweest en we hebben daar een prachtige rondreis gemaakt in onze eigen 4-wheeldrive. We zijn onder andere naar de Sahara gereden en hebben daar 2 nachtjes geslapen 🙂 Dit was weer een van mijn mooiste ervaringen tot nu toe <3 De stilte, de oneindige zandduinen, de mooiste zonsopgang en zonsondergang en een super mooie heldere sterrenhemel. De eigenaar van het camp waar bij sliepen zei op de laatste dag tegen ons: “The dessert cleans the Soul”. En zo voelde het ook voor mij. Het was zo mooi, stil en sereen. Oh en op de laatste avond hebben we samen twee keer een vallende ster gezien. Uiteraard heb ik twee keer een wens gedaan <3
Categorie: Geen categorie
Durf jij zichtbaar te zijn?
Zichtbaar zijn vind ik soms spannend. Echt zichtbaar zijn. Echt mijn stem laten horen. En ja soms zijn er ook dagen dat ik spanning voel om echt zichtbaar te zijn in een gezond lichaam met vrouwelijke vormen 🫣
Rond mijn 12de creëerde ik onbewust een copingsmechanisme waarin ik mijzelf letterlijk (dmv anorexia) en figuurlijk (dmv mijn mond houden) kleiner maakte als ik mij bang, onzeker of onveilig voelde. Onzichtbaar zijn voelde voor mij altijd als de ultieme veiligheid. Nu weet ik dat dit natuurlijk geen echte veiligheid maar schijnveiligheid is 🤦🏼♀️
De afgelopen jaren heb ik veel stappen gezet om echte veiligheid te creëren onder andere door het kiezen van veilige gedachtes 💭
Ook leer ik om steeds meer zichtbaar te zijn bij de mensen waar ik zichtbaar bij wíl zijn 🌞 En om mijn stem bij hen meer te laten horen 🗣️
Soms is dat spannend, maar eerlijk, alle stapjes in dit proces brengen mij steeds dichter bij mijzelf en dit voelt bevrijdend.
Durf jij zichtbaar te zijn? En wil jij ook de stap zetten van schijnveiligheid naar echte veiligheid? Check op mijn website of mijn aanbod aansluit bij jouw hulpvraag 💫
De start van iets nieuws!
Soms voelt het een beetje onwerkelijk om te beseffen dat het jaar 2020 startte met een nachtmerrie en dat ik nu – 2 jaar later hier sta. In plaats van antwoorden te zoeken in de wereld buiten me werd ik me steeds meer bewust van mijn binnenwereld. In deze nachtmerrie bleek uiteindelijk een kans te zitten om me nog meer te verbinden met mijn essentie. Want juíst toen alles wegviel bleef mijn essentie over 🤍
Ik ben gaan luisteren naar mijn gevoel én ik heb alles gegeven aan een nieuw project. In het donker creëerde ik mijn eigen licht en dat heeft geleid tot House of Eszence. Achter de schermen ben ik bezig geweest om een platform te creëren wat uniek is en waar ik 100% in geloof en achtersta.
Ik heb een grote passie voor alles wat te maken heeft met mentale en fysieke gezondheid en ik vind het super leuk om mijn kennis met je delen, samen met mijn persoonlijke en authentieke ervaringen.
Alle details moet ik nog héél even geheim houden maar je gaat alles binnenkort zien op mijn website die – na heel veel vertraging en engelengeduld – binnenkort dan toch echt lanceert .
Mijn purpose is om jou te helpen én te inspireren om een leven te creëren dat écht bij jou past en dat vooral helemaal goed voelt van binnenuit.
Tenslotte een mooie reminder: ongeacht hoe je situatie NU is – alles is mogelijk want … alles wat nodig is voor een nieuw begin is een keuze.
Liefs,
A.M.