Categorie: LIEFDE

Slapen in de woestijn van Marokko!

Vorige week ben ik samen met mijn vriend een weekje naar Marokko geweest en we hebben daar een prachtige rondreis gemaakt in onze eigen 4-wheeldrive. We zijn onder andere naar de Sahara gereden en hebben daar 2 nachtjes geslapen 🙂 Dit was weer een van mijn mooiste ervaringen tot nu toe <3 De stilte, de oneindige zandduinen, de mooiste zonsopgang en zonsondergang en een super mooie heldere sterrenhemel. De eigenaar van het camp waar bij sliepen zei op de laatste dag tegen ons: “The dessert cleans the Soul”.  En zo voelde het ook voor mij. Het was zo mooi, stil en sereen. Oh en op de laatste avond hebben we samen twee keer een vallende ster gezien. Uiteraard heb ik twee keer een wens gedaan <3

Met kerst in romantisch Lapland.

Jaaaaa! We zijn in Lapland! Het is hier zo magisch mooi. Deze reis kan ik op dit moment samenvatten in 2 woorden: heel veel avontuur en heel veel romantiek 🙂 Waar en met wie vier jij dit jaar kerst?