
De start van iets nieuws!
Soms voelt het een beetje onwerkelijk om te beseffen dat het jaar 2020 startte met een nachtmerrie en dat ik nu – 2 jaar later hier sta. In plaats van antwoorden te zoeken in de wereld buiten me werd ik me steeds meer bewust van mijn binnenwereld. In deze nachtmerrie bleek uiteindelijk een kans te zitten om me nog meer te verbinden met mijn essentie. Want juíst toen alles wegviel bleef mijn essentie over 🤍
Ik ben gaan luisteren naar mijn gevoel én ik heb alles gegeven aan een nieuw project. In het donker creëerde ik mijn eigen licht en dat heeft geleid tot House of Eszence. Achter de schermen ben ik bezig geweest om een platform te creëren wat uniek is en waar ik 100% in geloof en achtersta.
Ik heb een grote passie voor alles wat te maken heeft met mentale en fysieke gezondheid en ik vind het super leuk om mijn kennis met je delen, samen met mijn persoonlijke en authentieke ervaringen.
Alle details moet ik nog héél even geheim houden maar je gaat alles binnenkort zien op mijn website die – na heel veel vertraging en engelengeduld – binnenkort dan toch echt lanceert .
Mijn purpose is om jou te helpen én te inspireren om een leven te creëren dat écht bij jou past en dat vooral helemaal goed voelt van binnenuit.
Tenslotte een mooie reminder: ongeacht hoe je situatie NU is – alles is mogelijk want … alles wat nodig is voor een nieuw begin is een keuze.
Liefs,
A.M.