Reviews

Asha-Margot heeft een hele fijne energie. Ze is zacht maar ook heel doortastend. Omdat ze zelf zo lang anorexia heeft gehad prikt ze altijd dwars door mijn eetstoornis heen. Ze geeft mij het gevoel dat ik alles kan vertellen en delen.
Je hebt mij echt zoveel goed gebracht! Zoveel nieuwe inzichten en nieuwe gezondere gewoontes. Mijn leven begint steeds meer op een normaal, gezond en vooral véél leuker en rustiger leven te lijken <3 Many many thanks <3
Tijdens elke sessie met Asha-Margot ervaar ik rust in mijn hoofd. Vooral de mindfulness-oefeningen vind ik altijd erg fijn en bijzonder want dan is de eetstoornis-stem even helemaal weg. Ik ervaar dan zoveel rust in mijn hoofd en mijn lichaam.
Tijdens mijn therapie met Asha-Margot heb ik leren samenwerken met mijn brein en ze heeft mij geleerd mijn eetstoornis te begrijpen. Ik heb geleerd dat ik kan kiezen voor andere, fijnere gedachtes. Ik voel me steeds beter waardoor eten ook steeds beter gaat met minder angst, stress en spanning.
In de eetstoorniskliniek lag de focus op aankomen. Ik leerde niet hoe om te gaan met al mijn anorectische gedachtes. Asha-Margot is de eerste die mij los heeft gemaakt van de anorexia-stem. Voor het eerst in mijn leven ervaar ik nu zoveel meer rust en vrijheid in mijn hoofd.
Deze sessie was een grote eye-opener voor mij. Jouw woorden kwamen echt binnen als een soort betoverend moment. Het voelde tegelijkertijd ook bevrijdend omdat ik nu weet dat ik zelf mijn gedachtes kan kiezen en dat ik dus niet hoef te luisteren naar het eetstoornis-monster.