Méér geluk & minder stress

Een uniek handboek van 215 pagina’s boordevol kennis, praktische adviezen én inspirerende quotes waarin je stapsgewijs ontdekt wat gezond is voor jouw mind én lichaam voor een energiek en gelukkiger leven in balans.

Let op! Dit boek is geschreven voor mensen met stressgerelateerde klachten of een burn-out ZONDER eetprobleem of eetstoornis. Dit boek is dus NIET geschikt voor mensen met eetproblemen of eetstoornissen. 

Ben jij altijd druk, druk, druk? Zijn er veel verwachtingen waar je van jezelf óf van anderen aan moet voldoen? Voel je steeds vaker dat je niet zo veel energie hebt als je zou willen? Stress zal het niet zijn, want je hebt alles voor je gevoel in control. Of toch niet? Herken je je daarbij ook in een persoon die perfectionistisch is en moeite heeft met ‘nee’ zeggen? Dit boek is dan absoluut een must-read voor jou.

Dit boek is geschreven vanuit een holistische perspectief; dit houdt in dat je niet alleen leert hoe je vanuit je gedachtes met stress omgaat maar ook welke invloed voeding en leefstijl hebben op stress en je gevoel van geluk.

Dit boek helpt je om:

  • Meer energie krijgen én behouden;
  • Bewustwording creëren: welk effect hebben stressvolle gedachtes op jouw lichaam en mind(set);
  • Stress verminderen én stressbestendiger worden;
  • Je gevoel van geluk verbeteren;
  • Gezonde eet- en leefstijlgewoontes te creëren;
  • Betere keuzes voor jezelf leren maken waardoor je meer balans ervaart;
  • Je mentale en emotionele weerbaarheid verhogen;
  • Beter leren ontspannen;
  • Je slaapkwaliteit verbeteren;
  • Je zelfvertrouwen vergroten;
  • Méér geluk en minder stress ervaren!

Jouw investering:

EBOOK € 27,95 *BESCHIKBAAR*

HARDCOPY LUXE EDITIE € 40,95 *UITVERKOCHT*

Begin jouw dag met meer energie!

Jij bent prioriteit #1

Geluk delen?

,,
Asha-Margot heeft een hele fijne energie. Ze is zacht maar ook heel doortastend. Omdat ze zelf zo lang anorexia heeft gehad prikt ze altijd dwars door mijn eetstoornis heen. Ze geeft mij het gevoel dat ik alles kan vertellen en delen.
,,
Je hebt mij echt zoveel goed gebracht! Zoveel nieuwe inzichten en nieuwe gezondere gewoontes. Mijn leven begint steeds meer op een normaal, gezond en vooral véél leuker en rustiger leven te lijken <3 Many many thanks <3
,,
Tijdens elke sessie met Asha-Margot ervaar ik rust in mijn hoofd. Vooral de mindfulness-oefeningen vind ik altijd erg fijn en bijzonder want dan is de eetstoornis-stem even helemaal weg. Ik ervaar dan zoveel rust in mijn hoofd en mijn lichaam.
,,
Tijdens mijn therapie met Asha-Margot heb ik leren samenwerken met mijn brein en ze heeft mij geleerd mijn eetstoornis te begrijpen. Ik heb geleerd dat ik kan kiezen voor andere, fijnere gedachtes. Ik voel me steeds beter waardoor eten ook steeds beter gaat met minder angst, stress en spanning.
,,
In de eetstoorniskliniek lag de focus op aankomen. Ik leerde niet hoe om te gaan met al mijn anorectische gedachtes. Asha-Margot is de eerste die mij los heeft gemaakt van de anorexia-stem. Voor het eerst in mijn leven ervaar ik nu zoveel meer rust en vrijheid in mijn hoofd.
,,
Deze sessie was een grote eye-opener voor mij. Jouw woorden kwamen echt binnen als een soort betoverend moment. Het voelde tegelijkertijd ook bevrijdend omdat ik nu weet dat ik zelf mijn gedachtes kan kiezen en dat ik dus niet hoef te luisteren naar het eetstoornis-monster.

"*" geeft vereiste velden aan

Deel hieronder jouw review over mijn boek!

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Score

Boek

Een uniek handboek van 215 pagina’s boordevol kennis, praktische adviezen én inspirerende quotes waarin je stapsgewijs ontdekt wat gezond is voor jouw mind én lichaam voor een energiek en gelukkiger leven in balans.

Ben jij altijd druk, druk, druk? Zijn er veel verwachtingen waar je van jezelf óf van anderen aan moet voldoen? Voel je steeds vaker dat je niet zo veel energie hebt als je zou willen? Stress zal het niet zijn, want je hebt alles voor je gevoel in control. Of toch niet? Herken je je daarbij ook in een persoon die perfectionistisch is en moeite heeft met ‘nee’ zeggen? Dit boek is dan absoluut een must-read voor jou.

Dit boek is geschreven vanuit een holistisch perspectief; dit houdt in dat je niet alleen leert hoe je vanuit je gedachtes met stress omgaat maar ook welke invloed voeding en leefstijl hebben op stress en je gevoel van geluk.

Dit boek helpt je om:

  • Meer energie krijgen én behouden;
  • Bewustwording creëren: welk effect hebben stressvolle gedachtes op jouw lichaam en mind(set);
  • Stress verminderen én stressbestendiger worden;
  • Je gevoel van geluk verbeteren;
  • Gezonde eet- en leefstijlgewoontes te creëren;
  • Betere keuzes voor jezelf leren maken waardoor je meer balans ervaart;
  • Je mentale en emotionele weerbaarheid verhogen;
  • Beter leren ontspannen;
  • Je slaapkwaliteit verbeteren;
  • Je zelfvertrouwen vergroten;
  • Méér geluk en minder stress ervaren!

Jouw investering:

EBOOK € 27,95

HARDCOPY LUXE EDITIE € 40,95

Begin jouw dag met meer energie!

Jij bent prioriteit #1

Geluk delen?

"*" geeft vereiste velden aan

Deel hieronder jouw review over mijn boek!

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Score

,,
Asha-Margot heeft een hele fijne energie. Ze is zacht maar ook heel doortastend. Omdat ze zelf zo lang anorexia heeft gehad prikt ze altijd dwars door mijn eetstoornis heen. Ze geeft mij het gevoel dat ik alles kan vertellen en delen.
,,
Je hebt mij echt zoveel goed gebracht! Zoveel nieuwe inzichten en nieuwe gezondere gewoontes. Mijn leven begint steeds meer op een normaal, gezond en vooral véél leuker en rustiger leven te lijken <3 Many many thanks <3
,,
Tijdens elke sessie met Asha-Margot ervaar ik rust in mijn hoofd. Vooral de mindfulness-oefeningen vind ik altijd erg fijn en bijzonder want dan is de eetstoornis-stem even helemaal weg. Ik ervaar dan zoveel rust in mijn hoofd en mijn lichaam.
,,
Tijdens mijn therapie met Asha-Margot heb ik leren samenwerken met mijn brein en ze heeft mij geleerd mijn eetstoornis te begrijpen. Ik heb geleerd dat ik kan kiezen voor andere, fijnere gedachtes. Ik voel me steeds beter waardoor eten ook steeds beter gaat met minder angst, stress en spanning.
,,
In de eetstoorniskliniek lag de focus op aankomen. Ik leerde niet hoe om te gaan met al mijn anorectische gedachtes. Asha-Margot is de eerste die mij los heeft gemaakt van de anorexia-stem. Voor het eerst in mijn leven ervaar ik nu zoveel meer rust en vrijheid in mijn hoofd.
,,
Deze sessie was een grote eye-opener voor mij. Jouw woorden kwamen echt binnen als een soort betoverend moment. Het voelde tegelijkertijd ook bevrijdend omdat ik nu weet dat ik zelf mijn gedachtes kan kiezen en dat ik dus niet hoef te luisteren naar het eetstoornis-monster.